Welkom

  • Carin

    Hallo, Welkom op de http://eilanden.startpagina.nl. Ik hoop dat jullie veel informatie kunnen vinden (en geven) over jullie favorite eiland(en)

  • LaPalma.pagina

    Nou Carin, als je nagaat hoeveel eilanden er zullen zijn vind ik dat je al goed je best hebt gedaan.

    Staan toch enkele verassende links bij, leuk!

    Gr,

    Roger.

  • Marlies

    Hoi Carin,

    Leuk dat er nu een prikbord is over eilanden. Wij zijn naar Fiji (2x) en naar Samoa geweest. Ik had daarvoor al vaker gezocht naar een prikbord maar helaas….

    Het zijn echt geweldige eilanden daar in de pacific. Het is lang vliegen maar zeker de moeite waard!!

    Groet en veel succes met deze pagina, zal 'm zeker regelmatig bezoeken!!

    Marlies

  • brenda

    Wij willen december 2005 (ja het nog ver maar je kan niet vroeg genoeg beginnen met info te verzamelen) naar de Fiji eilanden.

    Wie heeft er leuke tips?

    bedankt

    Brenda

  • Marlies

    Hoi Brenda

    Wat voor een tips (waarover) wil je hebben????

    Een hele goeie tip voor mij toendertijd was het Fiji boek van Lonely Planet !!

    Daar heb ik bijna alles uitgehaald.

    Ook zijn er verschillende sites over Fiji maar helaas geen startpagina.

    Zelf vind ik de zuid kust , de Corol coast het mooiste.

    Succes met de voorbereiding, dat is en blijft ontzettend leuk om te doen.

    Marlies

  • brenda

    Hi Marlies,

    Bedankt, ik zal eens kijken bij Donner in Rotterdam. Daar zullen ze dat boek wel hebben.

    Ik las dat je al 2x keer op de Fiji eilanden bent geweest. Heb je dat ik combi gedaan met Nieuw-Zeeland of ben je alleen op de Fiji en Samoa geweest?

    Groet

    Brenda

  • Marlies

    Hoi Brenda,

    De eerste keer (in 1999) hebben we eerst 3 weken op Fiji rondgetrokken en toen zijn we doorgevlogen naar nieuw zeeland waar we ook 3 weken rondgetrokken hebben.Vorig jaar hebben we 5 weken rondgetrokken.Eerst 2 weken Fiji (Vita Levu), toen 1 week Ovalou (een van de vele eilanden van Fiji) daarna 1 week Samoa en toen nog weer 1 week op Fiji(Vita Levu).

    De Fijianen zijn ontzettend vriendelijk en spontaan, de Hindi's zijn wat stugger en soms wat opdringerig vooral in de hoofdstad Suva.

    Maar ik kijk er met heeeeeeeeeeeel veel plezier op terug!!!!

  • robinson

    Kijk eens op www.tribewanted.com . Daar kan je je eigen eilandje bij Fiji nemen.

    Succes.

    Robinsonbrenda schreef:

    >

    > Wij willen december 2005 (ja het nog ver maar je kan niet

    > vroeg genoeg beginnen met info te verzamelen) naar de Fiji

    > eilanden.

    >

    > Wie heeft er leuke tips?

    >

    > bedankt

    > Brenda