excursies in de Dominicaanse Republiek

  • Irene Dekker

    Wanneer men naar de Dominicaanse Republiek gaat is het wel zo leuk en interessant om bepaalde excursies te doen en mee te maken. De meeste mensen verblijven in een “all-in” hotel en komen niet verder dan hun resort! Erg jammer en ook dom. Het is hier absoluut niet gevaarlijk om wat te gaan ondernemen en dom om het niet te doen, omdat het een prachtig mooi en vriendelijk eiland is. Er is zoveel te doen en te zien. Ik woon hier zelf en werk momenteel bij een tour operator, genaamd Alf tour. Kijk ook gerust eens op de site wat voor leuke tours we doen en als jullie in de Dominicaanse Republiek zijn?? We zitten in Sosua en Cabarete en en vraag naar Irene en Brigitte, 2 nederlandse meiden die U genoeg informatie kunnen geven of van alles. In ieder geval een mooi en leuk verblijf in de Dominikaanse Republiek.

  • ingeborg

    Hoi,

    Wij gaan volgende week een weekje op vakantie naar de dom. rep. en willen graag een zeiltochtje maken naar een bounty eiland. Weet jij misschien waar we dat kunnen doen? Weet je een website of zo? We zitten in Punta Cana.

    Raad je aan om inentingen te nemen? Zo ja, welke? En hoe is het met de malariamug?

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Ingeborg

  • ramona

    hoi hoi

    kun je mij vertellen wat voor een soort excursies er zijn die gewoon bij de reisoperators te boeken zijn dus wat het meest voorkomt.

    ik zoek me rot op alle sites maar kan echt niets vinden ik wil zoiezo iets van een 3 daagse rondreis of een jungletour of zoiets ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik vindt het idd ook zonde om niet erder te komen dan het resort maar wil natuurlijk wel weten of de excursies de moeite waard zijn of dat ik een ander land moet kiezen

    help help help

    groetjes ramona

  • ramona

    hoi hoi

    kun je mij vertellen wat voor een soort excursies er zijn die gewoon bij de reisoperators te boeken zijn dus wat het meest voorkomt.

    ik zoek me rot op alle sites maar kan echt niets vinden ik wil zoiezo iets van een 3 daagse rondreis of een jungletour of zoiets ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want ik vindt het idd ook zonde om niet erder te komen dan het resort maar wil natuurlijk wel weten of de excursies de moeite waard zijn of dat ik een ander land moet kiezen

    help help help

    groetjes ramona

  • Ikke

    Ik zou jezelf wel laten facineren. Waarom niet? je wilt toch geen risico nemen.

    Samana is een hele leuke excursie. Echt heel mooi. Precies wat je je voorstelt van een bounty eiland!! Heel veel plezier!!

  • rudie ophof

    hallo,

    we gaan in mei naar de DM naar cabarete in viva wyndam tangerine hotel.

    Nu zie ik erg veel goeds over alftours.hoe kan ik excursies boeken bij jullie?En ziteen jullie ver van het hotel?Op loop afstand misschien…ben benieuwd.

    misschien hoor ik van jullie

    groet rudie

  • marian krommendijk

    Hallo Irene en brigitte

    Wij komen in mei met z'n 12 en naar Puerto Plata en willen diverse excursies doen. De groep bestaat uit 11 volwassenen en 1 kind. Hebben jullie een mailadres waar ik mijn vragen m.b.t. de excursies naar toe kan sturen.

    groeten

    marian krommendijkIrene Dekker schreef:

  • rudie ophof

    hallo marian,

    Ik zag je berichtje en denk dat je geen bericht terug krijgt…

    Ik had ook wat gestuurd en nu ben ik er achter gekomen dat irene er al een jaar niet meer werkt.

    Zij woont nu alweer in nederland.

    Ik had ook een mail gestuurd naar alftour.com maar er word niet gereageerd!

    wij gaan ook in mei naar puerto plata op huwelijks reis.

    groetjes rudie

  • a mulder

    hallo, .

    wij gaan 31-08-08 naarde domecaanse republiek ,naar het plaatsje cabarete.

    wat voor een exursies zijn hier te boeken ,en kan je snorkkelen aan de kust.

    vriendelijke groet a mulder

  • melanie

    Hallo allemaal!

    Ik vertrek over 2 weken naar Sosua!

    Weet iemand misschien of je vanuit Sosua een jungle survival toch kunt boeken en zoja waar?

    Alvast bedankt!