mooiste stranden

  • Steson

    Hallo,

    Na 11 jaar Caribische stranden willen we graag weer eens verrast worden met schitterend natuurschoon en helderblauw water….. (zijn ze ergens nog mooier dan Punta Cana, Dominicaanse R.??)

    Ik was mij aan het concentreren op de Pacific, maar zoooooo ontzettend duur !!! En ik kan alleen maar pakketreizen vinden en dan blijf je om de 3 of 4 nachten je koffer inpakken!!

    Bali heeft geen mooie stranden en kennelijk ‘moet’ je in Thailand rondreizen (wat we dus niet of beperkt willen).

    Malediven schijnt leuk te zijn voor 1 week…..

    Wij willen minimaal 3 weken schitterende stranden zien in een mooi deel van de wereld. Wie kan ons hiermee helpen ??

    Onze reistijd zal januari zijn.

    BvD !

  • jack

    dan zit je goed in Jamaica

    Mooie stranden , helder blauw water en alles wat je wi , er is vanalles te doen daar dus kijk eens rond op een site over Jamaica

    succes

  • SonjaT

    @Jack

    Tja, de Caribbean hebben we echt al even gezien, ook Jamaica (2x)….

    Cuba is ook prachtig en de Dominicaanse nog het mooist. Maar het is uiteindelijk toch de Pacific geworden !!!

    We gaan 31 dagen naar Samoa en Fiji.

    Thanx voor de tip ! Ik zal nog eens doorgeven hoe het in de Pacific was (maart 2009)

  • silvio

    Ha;;p Sonja, jammer dat ik pas laat gepost hebt, hoe was de pacific jullie bevallen, dat is pas het echte paradijs op aarde,

    wat ik je wou vertelleb is dat je schreef dat in bali geen mooie stranden zijn, dat klopt, je had naar de molukken moeten gaan, vooral de kai eilanden staan bekend om hun prachtige felwitte en fijnpoederige zandstranden, zo fijn alsof je op bakmeel loopt

    kijk hier naar een foto http://han121115.files.wordpress.com/2009/11/jzi-poenk6521.jpg

  • sulvio

    Hallo Steson. laat gepost……… ga naar de kei eilanden op de molukken, de gehele archipel is bezaaid met spierwitte fijnpoederige zandstranden en heldere zeeen

    dus je bent sowiezo in Indonesie.een land met heel veel verscheidenheid in flora fauna mensen, culturen etcetera.je zal er geen spijt van hebben

  • Katrein Abt

    Laatste vakanties reisde ik Griekenland. En ik bezocht Navagio Beach daar. Ik vond het het mooiste strand op het strand earth.This echt is zeer schoon en rustig. Zijn blauwe water kan het aantal toeristen. Ik zal raden u aan om deze prachtige plek te bezoeken.

    ___________________________________________________________________________________________________________

    Voor meer informatie over de villa's villa spanje and spanje vakantiehuizen

  • Martin Jefferson

    Hallo ..

    Waarom ga je niet richting de Spanje .. De stranden van de bestemming zijn echt geweldig .. Ik ben er geweest en het was een geweldige tijd daar te zijn .. Mijn familie genoot zo leuk dat we besloten om de plek opnieuw te bezoeken ..

    _______________

    Hier zijn de verbazingwekkende huren spanje | villa costa blanca .

  • kelvinarmstron

    Nice post .. Bedankt voor het delen van deze grote post met mij .. Het is echt fantastisch en ook een aantal interessante onderwerp met ons te delen .. Ik ben zo blij om dit bericht hier te zien …

    _______________________________________________________________

    klik hier voor meer informatie: -costa brava | costa blanca

  • Natasja

    De Kaapverdische eilanden hebben ook mooie stranden. Kaapverdië ligt op ongeveer 6 uur vliegen vanaf Amsterdam, dus ook niet super ver weg. Op de eilanden Boa Vista en Sal heb je uitgestrekte witte stranden met helder blauw water. De stranden die wat minder toeristisch zijn, maar zeker niet minder mooi, liggen op de eilanden Santiago en Maio. 

    Lees hier meer informatie: stranden kaapverdie