Texel vakantiehuis te huur

  • gerard

    OP VAKANTIEPARK DE KRIM TEXEL EEN ZES PERSOONS VRIJSTAANDE BUNGALOW TE HUUR .type E.

    Het vakantiehuis is gelegen op vakantiepark De Krim, waar het hele jaar door voor iedereen wel wat te beleven valt. Tijdens de vakanties wordt er voor jong en oud altijd wel iets georganiseerd zoals knutselen, voetbaltoernooien, basketbaltoernooien, speurtochten, disco, karaoke, bingo enz.

    Daarnaast heeft het vakantiepark ook nog een binnenbad,sauna, solarium,massage, buitenbad, speelhal, bioscoop, gamehal, bowlingbaan, schaatsbaan, tennisbaan, midgetgolf, pannaveld, manege, kinderboerderij en de golfbaan ligt op loopafstand.

    Ook vind u hier diverse eetgelegenheden, een supermarkt en zelfs een slijterij.

    Wilt u het eiland verkennen dan kunt u op het park fietsen huren, u komt dan op plekjes waar de auto niet kan komen.

    Bungalow 545 is een vrijstaand vakantiehuis, u kunt uw auto voor de deur parkeren.

    Het huis heeft 3 slaapkamers, 1 beneden en 2 boven, alle slaapkamers bieden plek voor 2 personen. Voor de allerkleinsten is er een campingbedje aanwezig en een traphekje boven.

    Een badkamer met bad/douche, moderne keuken met magnetron en vaatwasser ook kunt u kiezen uit een koffiezetapparaat of een senseo, tevens is er een waterkoker en een broodrooster, in de bijkeuken staat een wasmachine.

    De woonkamer is gezellig ingericht, met een zithoek met openhaard en een eettafel waaraan 6 personen kunnen plaatsnemen.

    Er is een televisie een radio/cd/dvd installatie en draadloos internet.

    De tuin is lekker ruim en heeft een barbecue/tuinhaard. De omheining bestaat uit bomen en struiken en is zomers een kleine oase in het groen.

    Tuin meubilair aanwezig.

    Kortom een mooie plek om op vakantie te gaan en toch dicht bij huis.

    Met vriendelijke groet,

    Gerard en Brigitte van den Bos

    Huurprijzen:

    Week vanaf 295,- tot 999,- euro *

    Weekend vanaf 195,- tot 455,- euro *

    Midweek vanaf 179,- tot 455,- euro *

    *Afhankelijk van de periode

    Prijzen zijn exclusief servicekosten en toeristenbelasting.

    BIJKOMENDE KOSTEN 2009

    # servicekosten = € 89,50, inbegrepen zijn eindschoonmaak , beddengoed, enz.

    # toeristenbelasting = € 1,50 per persoon per nacht tot maximaal € 7,50 per persoon per verblijf.

    Huisdier = € 4.- per huisdier per nacht.

    Toeslag schoonmaak huisdier = € 10,-.

    Huisdieren toegestaan. (max. 2)

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan eventuele zet– of typefouten in deze lijst

    Voor meer info mail ons

    Email: texel.bungalow@home.nl

    Email: texel@ziggo.nl

  • Alidorsan

    Het is mijn genoegen om deze website te bezoeken als ik ben op zoek naar dezelfde informatie. Dit Texel huis lijkt erg leuk. En bovendien dit huis is zeer geschikt volgens mijn eisen. Ik zal zeker uitkijken naar dit bericht

    _________________________________________________________________________________________________-

    Op zoek naar villa's bezoek vakantievilla spanje | vakantiewoning spanje

  • dannisen

    Dit is een geweldige bron voor mij als ik was op zoek naar het. Ik denk te gaan voor een vakantie met mijn familie en was op zoek naar de accommodatie als hier bereikt. Ik zal uitkijken naar het.

    _________________________

    Eens kijken naar te huur in spanje | huis met zwembad spanje .

  • PaulMatthew

    Een van mijn vriend is van plan zijn vakantie naar Texel en op zoek naar vakantiehuis. Ik zal uw informatie delen met hem en hoop dat dit middel zal nuttig zijn voor hem ..

    _____________________________________________

    Als u op zoek bent naar vakantievilla's in: lloret | tossa de mar

  • isaiahnichols

    Ik heb gezien je post .. Of echt te voelen geluk dat het krijgen van een kans om hier te bezoeken .. Dit is geweldig bericht ..

    ________________________________________________________

    Ga naar hier voor veel meer informatie: -vakantievilla | Mallorca